google-site-verification: googlefa1801ec9bc4bbda.html google-site-verification=573CCHOL1cmDalFW6FdhKDBhuUjJFRTeEVAybh0erZg
top of page
Ara

TÜRKİYEDE YAŞ VE CİNSİYETE GÖRE TASARRUF

Hafta sonu Üsküdar yağmurlu ve sessizdi, genellikle evde geçirdim vaktimin çoğunu. Bir haber gördüm internet sitesinde; bahis oynayan çocuk haberiydi. Bana oldukça ilginç geldi bu haber, bahis oynayabilmek için insanın belirli bir okuryazarlık seviyesine ulaşması veya kendisine verilen lise eğitiminin bile bunu engelleyecek nitelikte bilgilerle dolu olması gerekir diye düşündüm.

Bir diğer haberde kadınların topladığı gün parasının çalınması ve sonrasında yaşadıkları trajikomik olayları anlatan bir haberdi.

Eğitimimize,yaşamımıza ve geleceğe dair bazı fikirler belirdi aklımda ve iki başlığı şu şekilde ele almaya çalıştım.

1-Acaba öğrencilerimize sözel ve sayısal içeriğin dışında reel yaşam yetenekleri kazandırabilirmiyiz? Diye düşünürken Okullarda Tasarruf dersleri ve Tasarruf sınıfları konusunun tasarlanabileceğini, iyi sonuçlar doğurabileceğini düşündüm ve aşağıdaki şekilde fikirlerimi sunmaya çalıştım.

2-Bir diğeri 'de acaba Türkiye'de Ev Kadınlarının geleneksel para biriktirme yöntemleri olan GÜN organizasyonlarını nasıl daha verimli ve fonksiyonel hale getirebiliriz düşüncesiydi. Bunu ayrıca bir yazı halinde sunacağım.

Ülkemizde gençlerin ve kadınların hayatlarına küçükte olsa ne kadar olumlu katkılar yaparsak alacağımız büyük sonuçlar olduğunu hatırlamakta fayda var.

ree

Bu yazıda Tasarruf ve Öğrenciler konusunu ele almaya çalışacağım.

ree
ree
ree


ree

ree

ree

ree

ree

Yorumlar


bottom of page